Vampire Diaries....

Hej!!!
Jag älskar en serie som går på 6:an den är as bra den heter Vampire Dairies.
Och den handlar om en 17 årig kille som heter Stefen, som är vampyr. (han e söt) =P


Det här e Han..... =P



Och hans vampyr bror.....Damon.

Som också e söt eller mest snygg. =P
Men endå Stefan är typ kär i en tjej som heter.....Elena
 
Och Damon vill bara förstöra allt. Och sen fick ju hon reda på att dom är vampyrer men om man säger det så här så är Stefen snäll on Damon är elak. Och mer........ 
Men nu får jag inte säga mer för då blir det inte kul.  =P Men vem är sötast snyggast eller vad du än tycker, komentera gärna. XD
Men jag tror jag håller på Stefan.......
Och här är dom andra.... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0